Działania polubowne

Nasz zespół Contact Center składa się z pracowników z wieloletnim doświadczeniem
w branży dochodzenia wierzytelności. Są to negocjatorzy o bardzo wysokich kwalifikacjach.
W prowadzonych rozmowach dążą do uzyskania skuteczności, a jednocześnie dbają
o dobre imię Klienta oraz poszanowanie osoby dłużnika.

W ramach procesu polubownego podejmujemy następujące czynności:

  • obsługa telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego
  • wysyłka korespondencji
  • obsługa korespondencji przychodzącej
  • wysyłka wiadomości e-mail
  • wysyłka wiadomości SMS oraz Voice SMS
  • windykacja terenowa, w szczególności w zakresie obsługi spraw korporacyjnych
  • skip tracing

W trakcie etapu polubownego analizowane są możliwe kroki prawne i przygotowywana jest strategia dalszego postępowania w danej sprawie.

 

Doświadczenie potwierdzone liczbami

Nasze wieloletnie doświadczenie znajduje potwierdzenie w liczbach. Setki tysięcy obsłużonych wierzytelności świadczą o zaufaniu jakim obdarzają nas Klienci.
0
lat doświadczenia
0 +
liczba pracowników
0 +
liczba wierzytelności zleconych do obsługi
0 +
wartość wierzytelności zleconych do obsługi

Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń do Nas

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy i znajdziemy
najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.