Monitoring należności

Obsługa wierzytelności rozpoczyna się często na bardzo wczesnym etapie tj. jeszcze przed wypowiedzeniem umowy. Na tym etapie możliwe jest uzyskanie bardzo wysokich skuteczności przy ponoszeniu niskich nakładów finansowych.

Narzędzia stosowane tym etapie to m.in.:

  • wiadomości SMS
  • e-maile
  • voice SMS
  • wezwania do zapłaty
  • skip tracing

W zakresie obsługi spraw korporacyjnych już na tym etapie możliwe jest zaangażowanie negocjatorów.

Doświadczenie potwierdzone liczbami

Nasze wieloletnie doświadczenie znajduje potwierdzenie w liczbach. Setki tysięcy obsłużonych wierzytelności świadczą o zaufaniu jakim obdarzają nas Klienci.
0
lat doświadczenia
0 +
liczba pracowników
0 +
liczba wierzytelności zleconych do obsługi
0 +
wartość wierzytelności zleconych do obsługi

Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń do Nas

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy i znajdziemy
najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.