Ilustracja do: Zarządzanie należnościami

Zarządzanie należnościami

Szanowni Państwo, W Polsce zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa podatne są na wszelkie zagrożenia płynące z niestabilnego otoczenia. Sektor prywatnych przedsiębiorstw w Polsce jest stosunkowo młody, przedsiębiorcy mają niewystarczające doświadczenie w kontaktach z odbiorcami, słabą wiedzę na temat zachowań klientów i małą odporność na wahania koniunktury. Kwestią, która nie napawa optymizmem jest coraz gorsza lokata Polski pośród krajów sprzyjających przedsiębiorczości. Znacznym utrudnieniem w rozwoju przedsiębiorstw w Polsce są problemy z dostępem do kapitału, a ponadto zatory płatnicze, które doprowadzają do utraty płynności. Do tego dochodzi zbyt słaba - w świetle prawa - pozycja wierzyciela względem dłużnika i nieskuteczność postępowań na drodze sądowej. Wychodząc naprzeciw temu problemowi Gazeta Prawna wraz z partnerami organizuje konferencję poświęconą zarządzaniu płynnością w przedsiębiorstwie. Mamy nadzieję, że spotkanie świata biznesu z przedstawicielami nauki i praktyki w zakresie prawa, zarządzania i windykacji należności przyczyni się do poprawy efektywności działań podejmowanych przez Państwa w tym zakresie, a zwłaszcza pomoże ograniczyć ryzyko utraty płynności finansowej. Dr Renata Pajewska, Katedra Ubezpieczeń Gospodarczych Szkoła Główna Handlowa

Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń do Nas

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy i znajdziemy
najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.