Proces rekrutacji

 

Proces rekrutacji w Grupie PANFIL to czas, kiedy chcemy lepiej poznać kandydatów do pracy i pokazać co My, jako firma, możemy zaoferować nowym pracownikom. Realizując proces rekrutacyjny dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów i staramy się, aby każdy z etapów rekrutacji przebiegał w otwartej i przyjemnej atmosferze nastawionej na wzajemne poznanie oczekiwań obu stron.

 

 

 

 Jak aplikować do pracy w Grupie PANFIL? 

 

 

1. W zakładce „Oferty pracy” wyszukaj ofertę pracy najbardziej pasującą do Ciebie, Twojego doświadczenia i oczekiwań wobec pracy.

 

2. Aplikuj na wybrane ogłoszenie wysyłając swoje CV bezpośrednio na adres kariera@panfil.pl (pamiętaj, aby dopisać w mailu nazwę stanowiska, na które aplikujesz).

 

3. Jeżeli w tym momencie nie ma ogłoszenia, które by Cię interesowało a chciałbyś podjąć z nami współpracę wyślij nam swoje CV (również na adres kariera@panfil.pl) wraz z informacją, jakie stanowisko pracy by Cię interesowało. Przechowamy w bazie Twoją aplikację i weźmiemy ją pod uwagę w przyszłych procesach rekrutacyjnych odpowiadających Twoim oczekiwaniom.

 

 

 

Jak przebiega dalszy proces rekrutacyjny w Grupie PANFIL?

 

 

KROK 1: ANALIZA CV

 

 

Spośród otrzymanych aplikacji wybieramy te, które najbardziej odpowiadają wymaganiom na danym stanowisku pracy. Bierzemy pod uwagę m.in. Twoje doświadczenie i wykształcenie. Już na tym etapie możesz powiedzieć nam więcej o sobie prezentując w CV czym konkretnie się zajmowałeś/aś do tej pory i jakie osiągnąłeś/aś sukcesy w tym obszarze.

 

KROK 2: ROZMOWA TELEFONICZNA

 

Jeżeli Twoja aplikacja zostanie pozytywnie oceniona przez pracowników Działu HR skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i poprosimy o uzupełnienie informacji zawartych w CV lub od razu zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną.

 

KROK 3: PIERWSZE SPOTKANIE REKRUTACYJNE

 

Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest przez pracownika Działu HR. Na tym etapie chcemy jak najwięcej dowiedzieć się o Tobie, Twoim doświadczeniu, dalszych planach zawodowych i oczekiwaniach wobec nowej pracy. To także moment, kiedy opowiemy Ci więcej o firmie i stanowisku, na które aplikowałeś. Odpowiemy również na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z oferowaną u nas pracą.

 

 

KROK 4: DRUGIE SPOTKANIE REKRUTACYJNE

 

Jeżeli Twoja kandydatura zostanie pozytywnie oceniona podczas pierwszego spotkania zaprosimy Cię na drugą rozmowę kwalifikacyjną z Managerem Działu, do którego aplikowałeś/aś. Na tym etapie Manager zweryfikuje Twoją wiedzę i umiejętności w obszarze, w którym chciałbyś podjąć pracę. To także moment, kiedy możesz dowiedzieć się więcej o szczegółach pracy na danym stanowisku i zespole, do którego być może dołączysz.

 

KROK 5: DECYZJA I INFORMACJA ZWROTNA

 

Jeżeli pozytywnie przejdziesz wszystkie etapy rekrutacji zaprosimy Cię do współpracy i z przyjemnością powitamy w naszym zespole :)

Jeżeli tym razem się nie udało, również przekażemy Ci taką informację w przeciągu dwóch tygodni od ostatniego spotkania.

 

 

 

Chcesz wziąć udział w naszym procesie rekrutacyjnym?

 

Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!