Dla Klientów Korporacyjnych

Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie dochodzenia wierzytelności na wszystkich etapach postępowania, począwszy od działań przypominających o zobowiązaniu, po zaspokojenie roszczeń na etapie egzekucyjnym lub w postępowaniu upadłościowym. Dotyczy to zarówno wierzytelności detalicznych jak również wierzytelności SME i korporacyjnych.

 

Spółki Grupy PANFIL są prekursorem w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań IT windykacji należności. Rozwijając autorskie rozwiązania informatyczne wciąż poszukujemy nowych standradów w obsłudze wierzytelności.

 

Do dyspozycji naszych Klientów dedykowane są wyspecjalizowane zespoły składające się nie tylko z prawników, ale również ekspertów z wielu innych dziedzin. Dzięki takim narzędziom jak nowoczesne Contact Center, Model Optymalizacji Postępowań Sądowych oraz Bailiffs Score System proces dochodzenia wierzytelności charakteryzuje maksymalna efektywność przy minimalnym czasie obsługi.

 

Grupa PANFIL świadczy usługi na następujących etapach:

  • monitoring należności,
  • obsługa polubowna,
  • postępowanie sądowe,
  • etap przedegzekucyjny,
  • egzekucja komornicza,
  • postępowanie upadłościowe.

 

Klienci otrzymują dostęp do systemu Panfil Direct, który jest nowoczesnym raportem on-line zapewniającym wierzycielowi m.in. dostęp do wszelkich informacji dotyczących prowadzonych postepowań oraz możliwość generowania zaprojektowanych przez niego raportów i prowadzenie analiz niezbędnych w tym procesie.

 

Nasza obsługa jest dostosowana do konkretnych potrzeb Klienta, dzięki temu wykonujemy swoje zadania maksymalnie szybko, natomiast koszty ponoszone przez Klienta ograniczamy do minimum.

 

Od ponad 10 lat współpracujemy z instytucjami finansowymi, w tym bankami, firmami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz funduszami sekurytyzacyjnymi. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspieramy także szereg Klientów z branży energetycznej, paliwowej, gazowej, telekomunikacyjnej, transportowej, wydawniczej, spożywczej, budowlanej oraz wielu innych.